Prosím čakajte
Načítaných
Marketingová stratégia

[et_pb_section fb_built=“1″ fullwidth=“on“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_fullwidth_header text_orientation=“center“ header_fullscreen=“on“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ background_enable_color=“off“ background_image=“https://inuel.sk/wp-content/uploads/2021/05/Marketingova-strategia.jpg“ parallax=“on“ hover_enabled=“0″ background_last_edited=“on|phone“ sticky_enabled=“0″ title_text=“Stratégia“ background_image_phone=“https://inuel.sk/wp-content/uploads/2021/05/1_Sluzby_Strategia_mob_1x.png“ background_enable_image_phone=“on“][/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=“1″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_row column_structure=“1_2,1_2″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ custom_margin=“||0px||false|false“ custom_padding=“||0px||false|false“][et_pb_column type=“1_2″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_text _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ header_text_color=“#6D7EBD“]

Proces tvorby marketingovej stratégie

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=“1_2″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_column type=“4_4″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_accordion open_toggle_text_color=“#6D7EBD“ open_toggle_background_color=“RGBA(0,0,0,0)“ icon_color=“#20243C“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ toggle_text_color=“#20243C“ toggle_level=“h3″ body_font_size=“20px“ background_color=“RGBA(0,0,0,0)“ border_radii=“on|15px|15px|15px|15px“ border_color_all=“RGBA(0,0,0,0)“][et_pb_accordion_item title=“1. Úvodná analýza“ open=“on“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“]

Čo tvorí jadro vášho biznisu? Kto je váš zákazník? 

Aká je pridaná hodnota vášho podnikania?

Spoločne absolvujeme sériu stretnutí, na ktorých si odpovieme aj na tieto otázky. Naladíme sa na rovnakú vlnu, urobíme analýzu vášho podnikania, prejdeme si vaše ciele či víziu.

[/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item title=“2. Definovanie cieľov“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ open=“off“]

Úspešná marketingová stratégia začína nastavením relevantných merateľných cieľov a kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI).

Merateľné ciele sú SMART – Špecifické, Merateľné, Akceptovateľné (dosiahnuteľné), Reálne (uskutočniteľné) a Termínované (časovo ohraničené).

[/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item title=“3. Tvorba komunikačnej stratégie“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ open=“off“]

Tvorba komunikačnej stratégie spočíva v detailnejšom spoznaní vášho zákazníka a vo vytvorení person.

Na základe toho si určíme archetyp, ktorý bližšie charakterizuje osobnosť vašej značky, jej tone-of-voice, či emóciu alebo spôsob komunikácie.

Komunikačná stratégia predstavuje jednotlivé nástroje, obsah, ktorým ich budeme plniť a frekvenciu ich používania. Jej výstupom je harmonogram komunikácie.

[/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item title=“4. Spoločný workshop“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ open=“off“]

Na spoločnom workshope si prejdeme navrhnutú stratégiu a vysvetlíme si jej jednotlivé súčasti.

Krok za krokom doladíme detaily, ujasníme si postupy, časový harmonogram a pripravíme sa na realizáciu.

[/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item title=“5. Implementácia a realizácia“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ open=“off“]

Pomôžeme vám nastaviť reporting a sledovať napĺňanie definovaných cieľov.

[/et_pb_accordion_item][/et_pb_accordion][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]