[et_pb_section fb_built=“1″ fullwidth=“on“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_fullwidth_header text_orientation=“center“ header_fullscreen=“on“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ background_enable_color=“off“ background_image=“https://inuel.sk/wp-content/uploads/2021/05/Sprava-socialnych-sieti.jpg“ parallax=“on“ hover_enabled=“0″ background_last_edited=“on|phone“ sticky_enabled=“0″ title_text=“Soc siete“ background_image_phone=“https://inuel.sk/wp-content/uploads/2021/05/5_Sluzby_Soc-siete_mob_1x.png“ background_enable_image_phone=“on“][/et_pb_fullwidth_header][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=“1″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_row column_structure=“1_2,1_2″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ custom_margin=“||0px||false|false“ custom_padding=“||0px||false|false“][et_pb_column type=“1_2″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_text _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ header_text_color=“#6D7EBD“]
Proces tvorby stratégie
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=“1_2″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_column type=“4_4″ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“][et_pb_accordion open_toggle_text_color=“#6D7EBD“ open_toggle_background_color=“RGBA(0,0,0,0)“ icon_color=“#20243C“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ toggle_text_color=“#20243C“ toggle_level=“h3″ body_font_size=“20px“ background_color=“RGBA(0,0,0,0)“ border_radii=“on|15px|15px|15px|15px“ border_color_all=“RGBA(0,0,0,0)“][et_pb_accordion_item title=“1. Úvodná analýza“ open=“on“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“]
Vďaka analýze zistíme súčasný stav Vašich sociálnych sietí, prípadne pre Vás vytvoríme účty na tých platformách, ktoré budú v súlade s povahou Vášho biznisu a správaním zákazníka.
Aby sme mohli stratégiu dobre nastaviť, potrebujeme spoznať Váš podnik, zákazníka a získať relevanté dáta.
Z týchto informácií budeme vychádzať pri nastavovaní cieľov.
[/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item title=“2. Definovanie cieľov“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ open=“off“]
Pre úspešnú exekúciu akejkoľvek stratégie je dôležité správne nastavenie cieľov a kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI).
Cieľom komunikácie na sociálnych sieťach je budovanie povedomia, predaj, alebo vzdelávanie. Povieme si, čo je tým naším, stanovíme si priority a KPIs.
Výsledkom je prehľad želaného budúceho stavu, pre ktorý budeme pripravovať samotný obsah.
[/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item title=“3. Tvorba stratégie“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ open=“off“]
Komunikačná stratégia definuje obsah a frekvenciu príspevkov na sociálnych sieťach.
Rovnako, ako pri všeobecnej marketingovej stratégii, aj tu začíname personami a osobnosťou vašej značky. Následne si na spoločnom workshope prejdeme návrh, vysvetlíme si jej jednotlivé súčasti a otvoríme diskusiu.
Výstupom je presný časový a obsahový plán komunikácie.
[/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item title=“4. Príprava obsahu“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ open=“off“]
Tvorba obsahu je o produkcii konkrétnych príspevkov, textov a vizuálov.
V tomto kroku na základe plánu vyrobíme jednotlivé formáty podľa špecifikácii platforiem a po Vašom schválení ich pripravíme na publikovanie.
Takto pripravené vizuály už len počkajú na svoj čas zažiariť.
[/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item title=“5. Realizácia a optimalizácia“ _builder_version=“4.9.4″ _module_preset=“default“ open=“off“]
Spúšťame komunikáciu a sledujeme napĺňanie KPIs.
Zdieľame s Vami čiastkové výsledky a komunikáciu priebežne optimalizujeme.
Po skončení plánovaných príspevkov si spoločne prejdeme vyhodnotenie a zhrnieme si kľúčové zistenia, ktoré nám pomôžu pri nastavovaní ďalšej komunikačnej vlny.
[/et_pb_accordion_item][/et_pb_accordion][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]